Co to jest pozycjonowanie stron? Czy jest to bezpieczny sposób na reklamę mojej strony www? Jakie rezultaty przynosi pozycjonowanie stron? Ile się płaci za pozycjonowanie stron? To najbardziej powszechne pytania jakie Klienci zadają agencją SEO zanim zdecydują się na wykupienie tego rodzaju usługi.

Skuteczność pozycjonowania zależna jest od kilkunastu czynników, jak i wykorzystywanych procedur. Agencje SEO wręcz konkurują między sobą w mówieniu o tym jak szybko wzrasta pozycja pozycjonowanej przez nich strony i wiedzy na temat trzymanego w tajemnicy algorytmu Google. Bywa tak, że te agencje, które oferują tanie i ekspresowe pozycjonowanie, w rezultacie prowadzą do zablokowania stron swoich Klientów przez Google. Ich metodą jest spamowanie, które w zazwyczaj przynosi więcej szkód niż pożytku. Pozycjonowanie nieetycznymi metodami nie jest zatem dobrym wyjściem, a praca nad podniesieniem takiej witryny do wcześniejszej pozycji może zająć nawet kilka miesięcy.

W dzisiejszym poradniku po kolei uświadomimy Wam na czym polega skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron www. Warto zaznajomić się z tym poradnikiem, żeby zawsze być pewnym, że nie daliśmy się nabrać oszustom, których w branży SEO jest mnóstwo.

Co zyskasz dzięki pozycjonowaniu stron?

Bez cienia wątpliwości możemy stwierdzić, że żyjemy w dobie Internetu. Firmy, których strony internetowe są chętnie klikane, odnoszą materialny sukces w świecie rzeczywistym. Pozycja tych witryn nie jest wyłącznie kwestią przypadku, lecz dokładnie przemyślanej reklamy w Internecie. Techniki takie jak pozycjonowanie stron, czy zarządzanie profilem na Facebooku, czy Instagramie podwyższa szansę firm na złapanie wielu potencjalnych Klientów. Czemu pozycjonowanie stron jest najskuteczniejszą z nich? Argument jest bardzo prosty – ilość osób korzystających z wyszukiwarek, którzy za jakiś czas mogą stać się Klientami Twojej firmy.

Na pewno nie raz zdarzyło Ci się poszukiwać firm w Internecie. Za pewne czerpałeś z zasobów wyszukiwarki Google. Po użyciu danej frazy, np. Salon fryzjerski Toruń, pokazała Ci się lista wyników. Idąc tokiem myślenia im wyżej tym lepiej, wybierałeś strony firmowe, które znalazły się na szczycie tej listy. Tak też czyni ponad ¾ użytkowników wyszukiwarek stron. Praktycznie każdy z nas zwraca uwagę na pierwsze 10 pozycji na liście wyników wyszukiwania, a jedynie nieliczni wchodzą na kolejne strony. Możemy śmiało napisać,że podstawowym walorem pozycjonowania, jest szansa zainteresowania swoją stroną większego grona odbiorców.

Jak wygląda pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony wpływa na optymalizację jej wartości w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google. Strony umieszczane są w tym rankingu w określonej kolejności, adresującej do ich trafności z wpisywanym słowem kluczowym. Układanie tych wyników zajmują się autoboty Google, których praca opiera się na potężnie zbudowanym algorytmie, unowocześnianym co jakiś czas. Pozycjonowanie jest zatem bardzo skomplikowanym procesem, często odkrywanym metodą prób i błędów, gdyż żadna agencja interaktywna na świecie nie zna algorytmu Google. Realizując określone działania w kodzie strony i analizując zmiany jej pozycji, możemy jedynie stwierdzić jakie są czynniki oddziałujące na skuteczne pozycjonowanie. Wśród nich najważniejsze to:

  • optymalizacja strony – poprawa wydajności i zmiany w kodzie strony spowodują, że konkretna witryna stanie się bardziej wartościowa dla botów Google. Ogromne znaczenie ma także bogactwo fraz kluczowych w zawartości strony.
  • liczba wyświetleń strony – zadbanie o dużą liczbę wartościowych linków zewnętrznych, oraz wewnętrznych spowoduje, że podobnie jak nowi Klienci, roboty Google też spojrzą z zaciekawieniem na daną stroną. Aby zwiększyć bazę linków zewnętrznych możesz zainwestować w własne zaplecze pozycjonerskie.
  • częste aktualizacje – wysokiej jakości i interesująca treść to jedno, a nowe aktualizacje strony to drugie. Atrakcyjne dla Google witryny to takie, na których wciąż jest jakiś ruch. Dzięki aktualizacjom zadbasz także o nowych Klientów.
  • responsywność – to dziś najważniejsza sprawa, dlatego że co raz większa liczba użytkowników używa urządzeń mobilnych. Strony responsywne dostosowują się do wielkości danego ekranu i działają wydajnie w każdej chwili, co docenią roboty Google.

Zostały tu wymienione w sumie nieliczne przykłady czynników które mają wpływ na pozycję strony w naturalnych wynikach Google. Większość agencji zajmujących się pozycjonowaniem zaczyna współpracę z Klientem od określenia słów kluczowych. Najlepsi specjaliści pomogą Ci znaleźć takie frazy, dla których efektywne podwyższanie pozycji strony będzie kwestią czasu. Niektóre firmy zaoferują Ci zbudowanie własnego zaplecza SEO, lub skorzystanie z ich zasobów. Nie jest to zły pomysł. Oznacza to, że firmy te troszczą się o Klienta, a nie naciągają go na niebezpieczny spam, który jak Wam opisaliśmy, może kosztować Was blokadą strony. Co do kosztów, typowe pakiety pozycjonowania oferowane są w cenie od 100 złotych miesięcznie. Czy jest to wygórowana cena? Nie, jeżeli uświadomisz sobie ilu nowych Klientów możesz zainteresować tylko przez to, że Twoja strona będzie wyżej niż strony konkurencji. Warto zwrócić uwagę na jeszcze jedną rzecz – skutki pozycjonowania zauważalne są dopiero po kilku tygodniach. Jeśli ktoś zaoferował Ci znacznie krótszy czas realizacji, oznacza to, że stosuje zabronione techniki.

Zależy Ci na bezpiecznym pozycjonowaniu – kliknij na naszą stronę i zacznij współpracę z nami: pozycjonowanie stron

Strona używa cookies
Ok